Åpningshelg i solskinn

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 26. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble en helt fantastisk åpningshelg på Østmarka Golfklubb

Det ble en helt fantastisk åpningshelg med 350 golfere på Østmarka Golfklubb. Solen skinte hele helgen og det var fornøyde golfere overalt. Tilbakemeldingene var gode, banen hadde tørket godt opp og det yret av golfere i alle aldre.
Steffen hadde fullt kurs med 16 deltakere og Benjamin sto på og lagde masse deilig mat.
10 av kursdeltakerene har meldt seg inn allerede så dette lover godt for nok en fin sesong på Østmarka Golfklubb.
Bildet er av årets første flight som gikk ut på lørdag - fra venstre: Eivind Ungersness, Ronny Brunstrøm, Herman Ungersness og Tobias Ungersness.