Osteopat og fysioterapeut på klubben

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 11. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tom Forsberg vil ha eget behandlingsrom i klubbhuset og her kan du som trenger behandling avtale direkte med Tom for time gjennom hele golfsesongen.

Litt om Tom:

Osteopat og Fysioterapeut

30 års erfaring som Privatpraktiserende Fysioterapeut, utdannet ved Fysioterapihøgskolen i Oslo.
19 års erfaring som Osteopat, utdannet ved European School of Osteopathy i Maidstone, England.

Jobber til daglig på Nordstrand Fysioterapi, hjemmekontor på Kolbotn og fjellkontor på hytta vår i Valdres.

I senere tid jobbet ved forskjellige bedrifter og gitt manuell Osteopatisk behandling på arbeidsplassen.

Behandlingen består ofte av:    Massasje

Manipulasjon (knekking)
                                                         Triggerpunkter
                                                         Tøyninger
                                                         Trening og øvelser

Synes selv jeg er en habil golfspiller(HCP 20), og har kjent på de fleste fysiske plager/begrensninger på egen kropp.

Har også behandlet flere aktive golfspillere de senere år.
Har nå fått muligheten til å jobbe på Østmarka Golfklubb fra sesongstart.

Er dette av interesse; Mail til Osteopat@ostmarkagolf.no / SMS til 91585461